Pagina's

zondag 24 september 2017

het regent bijna nooit



het regent bijna nooit

Ik ben nu dus al een maand of 3 aan het hardlopen. Drie keer in de week. ’s Ochtends vroeg (en dat bevalt me overigens prima dat vroege lopen).

Ik heb geen regenjack voor het hardlopen, maar in al die weken heb ik die dus ook nog nooit gemist!
Ik heb 1x gehad dat het miezerde toen ik de deur uitging, maar dat was eigenlijk al over nog voordat ik 200 meter gelopen had. En 1x heb ik 3 druppels gevoeld, toen zag de lucht er wel dreigend uit, maar daar bleef het bij.
In de vakantie heb ik 1x gewacht tot ’s middags, omdat het toen echt hard regende.
Toen kwam ik er dus ook gelijk achter dat later op de dag lopen niks voor mij is!

Ik denk dat ik lopen met warmte nog lastiger zou vinden dan lopen met regen. Want ach, als je loopt word je toch al nat van het zweet (tenminste, ik wel). Dus dan maakt een beetje regen ook niets meer uit!

Ik ben te laat om het in een schemaatje bij te houden, wanneer het regent. Maar er is iemand die dit wel gedaan heeft. Niet voor wat betreft het hardlopen. Al 8 jaar lang houdt hij bij wanneer het regent als hij naar zijn werk fietst. En die site heet dus heel toepasselijk:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten