Pagina's

zondag 2 juli 2017

Hoe laat is het?



“en je kunt er ook nog op zien hoe laat het is”

Toen ik 2 weken bezig was was ik jarig, en ik heb toen van de kinderen een GPS/hartslaghorloge gekregen. De Garmin Forerunner 35. Met turquoise bandje.
Helemaal super, ik ben hier zo blij mee. Hiermee kan ik van alles bijhouden; hartslag (op de pols, dus geen band om m’n lijf), stappen gezet, hoeveel slaap en hoe diep, hoeveel calorieën verbrand, hoeveel minuten activiteit per week etc. Verschillende activiteiten zou ik erop bij kunnen houden; buiten hardlopen, binnen hardlopen, fietsen, cardio. En binnen de ‘hardlopen buiten’ activiteit kan ik ook weer van alles instellen, zoals bijv. een intervaltraining instellen zoals ik dat deed in de HIIT app.
Tijdens het lopen zie ik dan hoever ik heb gelopen, hoelang en het tempo, en eventueel kan ik nog een tweede schermpje instellen met de cadans, hartslag, rondtijd. Maar net wat je handig vindt om onderweg te checken. Dat ik het tempo kan controleren is voor mij wel handig, want ik blijf iedere keer maar weer te snel gaan. En als ik een wat trager tempo aanhoud kan ik gewoon langer achter elkaar hardlopen.
Je kunt je sessie als je klaar bent automatisch laten synchroniseren met Strava.
Garmin heeft zelf ook een programma (Garmin Connect) waarin je al je activiteiten kunt terug kijken. Hierin kun je ook vrienden toevoegen en hun activiteiten bekijken.

Het enige wat ik nog zelf hoef te doen is lopen 😁

Toen ik aan mijn moeder (82 jaar) aan het uitleggen was wat dit nou voor een horloge was en wat ik er allemaal mee kon vroeg ze “kun je er dan ook nog op zien hoe laat het is?”
“Ja, zelfs dat!” 😀



Verjaardagscadeaus :-)



 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten