Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Medailles



“medailles” 

Ik had al eerder geschreven over de PR’s die op Strava best wel hard gaan als je in een opbouwschema zit. Soms heb ik na een loop als ik weer een tandje zwaarder ga wel 5 bekers! Strava houdt dit automatisch bij: 1e, 2e of 3e tijd op 400 m, per km, per mile. Die gaan allemaal in de virtuele prijzenkast

Maar, ik wil natuurlijk uiteindelijk ook wel eens een échte medaille. Die ik kan ophangen op een plek waar iedereen m ziet 😀
Ik had me al opgegeven voor de ‘kleintje Berenloop’ 5 km in november op Terschelling.
Ik heb me laatst ook ingeschreven voor de 5K Ladiesrun in Leiden op 1 september.

Toen ik een keer ’s morgens na een loop 4,3 km had gelopen, in een tijd van 38 minuten (en dat was dus hardlopen met veel wandelen tussendoor) bedacht ik dat me die 5 km onder de 40 minuten wel zou moeten gaan lukken.
Want dat is mijn streven op dit moment: 5 km achter elkaar hardlopen, zonder wandelen, onder de 40 minuten.

Ik hoop dus aan het eind van dit jaar in ieder geval 2 échte medailles te hebben: eentje van de ladiesrun Leiden en eentje van de Berenloop Terschelling.
Ik kan me daar nu al op verheugen ;-)

p.s.
Alleen al aan het inschrijven voor een loop heb ik zoveel plezier. Dat ik dat nog eens zou doen. Met ook het idee dat het niet alleen bij inschrijven blijft, maar dat de kans groot is dat ik die loop ook echt ga uitlopen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten