Pagina's

maandag 2 april 2018

Vijf van de Haar


Vijf van de Haar (Halve van de Haar)

Maandag 2 april, tweede Paasdag

Dit was een leuke loop!
Het duurde even voordat ik bij het evenementterrein was, want ik was eerst het pad voorbij gereden waar ik op moest om te parkeren in het weiland. En vanaf dat parkeerterrein was het best nog een heel eind lopen. Maar zoals gewoonlijk was ik er ruim op tijd dus dat was niet erg.
Het was wel slecht weer die dag, dat was jammer. Want de omgeving is erg mooi!
Ik zocht in het startvak de haas op die zou finishen op 34 minuten. Eens kijken of ik haar bij kon houden. Maar direct na de start liep deze haas zo snel dat de paarse ballon al gauw uit het zicht verdwenen was. Dan maar op dit tempo doorgerend, het ging lekker, en volgens mijn horloge best hoog snel (voor mijn doen!).

Het was een mooie route, eerst een stuk buiten het kasteel, langs een golfbaan, en toen over de ophaalbrug rondje om Kasteel Haarzuilens. Ik liep heel lekker. Op het allerlaatst richting finish zelfs nog een klein stukje kunnen versnellen. Mijn haas heb ik helemaal niet meer gezien, maar uiteindelijk ben ik ‘op eigen kracht’ in een hele mooie tijd gefinisht. Mooi PR gelopen.

Deze gaat wel op het lijstje voor volgend jaar!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten