Pagina's

zaterdag 4 november 2017

Kleintje Berenloop 2017

Kleintje Berenloop!

En toen was het weekend aangebroken waar ik vanaf april naar toe had gewerkt.
Kleintje Berenloop - 5 km - Terschelling - 4 november 2017

Op vrijdagochtend vroeg gingen we met de boot naar Terschelling, naar het huisje wat we al het jaar ervoor gereserveerd hadden. Zaterdagochtend met de bus naar de startlocatie. Dochter1 liep met mij mee de 5 km, als coach en haas, en dat deed ze hartstikke goed (de volgende dag liep zij ook nog de halve marathon!). Ze gaf aanwijzingen als het pad een beetje omhoog liep en stimuleerde me om door te lopen, hield ook het tempo in de gaten.
Schoonzoon was geblesseerd en kon zelf niet lopen, maar was onze supporter en stond bij de finish om foto’s te maken.
Ik heb die 5 km in één keer gelopen, zonder te wandelen, dat had ik nog nooit eerder gedaan. Alleen 1x bovenaan een geniepig heuveltje even stil gestaan om m’n neus te snuiten. Het was ontzettend leuk, hele mooie omgeving, maar wel wat klimmetjes die ik best lastig vond. Het was droog, pas op het laatst een paar spetters regen.
Ik was zo blij, en emotioneel, ik had het gedaan. Wie had dat ooit gedacht??

Volgend jaar weer! En dan de 10 km Kleintje Berenloop?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten